source of reference: Customer experience (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 24 September 2020, at 08:12 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/ In commerce, customer experience (CX) is the product of an interaction between an organization and a customer over the duration of their relationship. This interaction is made up of three parts: the customer journey, the brand touchpoints the customer interacts with, and the environments the customer experiences (including digital environment) during their experience. A good customer experience means that the individual's experience during all points of contact matches the individual's expectations. Gartner asserts the importance of managing the customer's experience. ... |
同義語・類義語 | 関連語・その他 |
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UISS | ISアーキテクト |
júː ái és és | ISアドミニストレータ |
ユー アイ エス エス | ISアナリスト |
ユ́ー ア́イ エ́ス エ́ス | ISオーディタ |
UISS Ver.1 | ISオペレーション |
UISS Ver.1.1 | ISスタッフ |
UISS Ver.2.0 | ISストラテジスト |
UISS Ver.2.2 | ITSS |
Users' Information Systems Skill Standards | アプリケーション・デザイナー |
júzərz ìnfərméiʃən sístəmz skíl stǽndərdz | システム・デザイナー |
ユーザース インフォァメイシュン シィステムズ スキルゥ スタェンダゥァーズ | セキュリティ・アドミニストレーター |
ユーザース・インフォァメイシュン・シィステムズ・スキルゥ・スタェンダゥァーズ | ビジネス・ストラテジスト |
ユ́ーザゥァース・イ̀ンフォァメ́イシュン・シィ́ステムズ・スキ́ルゥ・スタェ́ンダゥァーズ | プログラム・マネージャ |
ユーザーズ インフォメーション システムズ スキル スタンダーズ | プロジェクト・マネージャ |
ユーザーズ・インフォメーション・システムズ・スキル・スタンダーズ | 情報システム・ストラテジスト |
ユ́ーザース・イ̀ンフォメ́ーション・シ́ステムズ・スキ́ル・スタ́ンダーズ | ・ |
情報システムユーザースキル標準 | Skill |
情報システム・ユーザー・スキル標準 | skíl |
スキルゥ | |
スキル | |
[名詞] | |
技量 | |
技能 | |
ぎのう | |
技術 | |
技 | |
更新日:2024年 4月29日 |
同義語・類義語 | 関連語・その他 |
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カスタマー・エクスペリエンス | Customer |
Customer Experience | kʌ́stəmər |
Customer experience | カゥスタゥマゥー |
kʌ́stəmər ikspíəriəns | カスタマー |
カゥスタゥマゥー イクスピュリアェンス | [名詞] |
カゥスタゥマゥー・イクスピュリアェンス | 顧客 |
カスタマー エクスペリエンス | 得意先 |
カスタマーエクスペリエンス | ・ |
カスタマ エクスペリエンス | Experience |
カスタマ・エクスペリエンス | ikspíəriəns |
カスタマエクスペリエンス | イクスピュリアェンス |
CX | エクスペリエンス |
顧客経験価値 | [名詞] |
顧客体験 | 経験 |
・ | 体験 |
カスタマー・エクスペリエンス管理 | 知識 |
カスタマー・エクスペリエンス向上 | 技能 |
[他動詞] | |
経験する | |
更新日:2022年 1月13日 |