【 「クリック率」又はそれに関連する用語の意味 】
source of reference: Click-through rate (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 18 May 2023, at 16:17 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/
Click-through rate (CTR) is the ratio of clicks on a specific link to the number of total users who view a page, email, or advertisement. It is commonly used to measure the success of an online advertising campaign for a particular website, as well as the effectiveness of email campaigns. ... |
【クリック率の同義語と関連語 】
< 1 >
同義語・類義語 |
関連語・その他 |
CTR |
ア́ドバタ̀イズ |
Click Through Rate |
[他動詞] |
klík θruː réit |
~の広告をする |
クリィック スゥルー レイトゥ |
~を宣伝する |
クリィック・スゥルー・レイトゥ |
[自動詞] |
クリィッ́ク・スゥルー・レ́イトゥ |
宣伝をする |
クリック スルー レイト |
広告を出す |
クリック・スルー・レイト |
・ |
クリッ́ク・スルー・レ́イト |
Ad |
クリック・スルー率 |
ǽd |
シー ティー アール |
アェドゥ |
Click Through Ratio |
アェ́ドゥ |
klík θruː réiʃou |
アド |
クリィック スゥルー レイシオウ |
ア́ド |
クリィック・スゥルー・レイシオウ |
adv. |
クリィッ́ク・スゥルー・レ́イシオウ |
advt |
クリック スルー レーシオー |
advertisement |
クリック・スルー・レーシオー |
æ̀dvərtáizmənt |
クリッ́ク・スルー・レ́ーシオー |
アェドゥヴァタイズマゥントゥ |
クリック回数÷表示回数 |
アェ̀ドゥヴァタ́イズマゥントゥ |
クリック数÷広告表示数 |
アドバタイズメント |
・ |
ア̀ドバタ́イズメント |
click rate |
[名詞] |
klík réit |
広告 |
クリィック レイトゥ |
宣伝 |
クリィック・レイトゥ |
・ |
クリィッ́ク・レ́イトゥ |
advertising |
クリック・レート |
ǽdvərtàiziŋ |
クリック率 |
アェドゥヴァタイジィング |
【 以下関連語 】 |
アェ́ドゥヴァタ̀イジィング |
PPC広告 |
アドバタイジング |
Pay Per Click advertisement |
ア́ドバタ̀イジング |
click guaranteed advertisement |
[名詞] |
クリック保証型広告 |
広告をすること |
・ |
広告 |
advertise |
宣伝 |
ǽdvərtàiz |
広告業 |
アェドゥヴァタイズ |
ネットワーク管理情報を定期送信すること |
アェ́ドゥヴァタ̀イズ |
[形容詞] |
アドバタイズ |
広告の |
|
更新日:2023年 6月 2日 |