source of reference: Customer experience (The Free Encyclopedia WikipediA) last edited on 24 September 2020, at 08:12 UTC, URL: https://en.wikipedia.org/ In commerce, customer experience (CX) is the product of an interaction between an organization and a customer over the duration of their relationship. This interaction is made up of three parts: the customer journey, the brand touchpoints the customer interacts with, and the environments the customer experiences (including digital environment) during their experience. A good customer experience means that the individual's experience during all points of contact matches the individual's expectations. Gartner asserts the importance of managing the customer's experience. ... |
同義語・類義語 | 関連語・その他 |
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CX | Customer |
Customer Experience | kʌ́stəmər |
Customer experience | カゥスタゥマゥァー |
kʌ́stəmər ikspíəriəns | カゥ́スタゥマゥァー |
カゥスタゥマゥァー イクスピュァリアゥンス | カスタマー |
カゥスタゥマゥァー・イクスピュァリアゥンス | カ́スタマー |
カゥ́スタゥマゥァー・イクスピュ́ァリアゥンス | [名詞] |
カスタマー エクスペリエンス | 顧客 |
カスタマー・エクスペリエンス | 得意先 |
カ́スタマー・エクスペ́リエンス | ・ |
カスタマーエクスペリエンス | Experience |
顧客経験価値 | ikspíəriəns |
顧客体験 | イクスピュァリアゥンス |
・ | イクスピュ́ァリアゥンス |
カスタマー・エクスペリエンス管理 | エクスペリエンス |
カスタマー・エクスペリエンス向上 | エクスペ́リエンス |
[名詞] | |
経験 | |
体験 | |
知識 | |
技能 | |
[他動詞] | |
経験する | |
更新日:2024年11月 4日 |